Display annoncering
Display annoncering er banner og grafik som vises på google eller forskellige hjemmesider. Formålet med display annoncer kan variere alt efter hvad målet er med annoncen. Vi hjælper i fællesskab med at fremme den visuelle appellering med attraktiv grafik samt placeringen af annoncen. Dette kan f.eks. være din favorit nyhedsudbyder eller relevante blogs – mulighederne er mange. Derudover kan vi bruge display annoncen til retargeting af brugere som allerede har besøgt din hjemmeside.
Promover din forretning med display annoncering
Display annoncering er banner og grafik som på google eller forskellige hjemmesider. Formålet med display annoncer kan variere alt efter hvad målet er med annoncen. Vi hjælper i fællesskab med at fremme den visuelle appellering med attraktiv grafik samt placeringen af annoncen. Vi har listet nogle forskellige strategier og formål, som vi bruger til display annoncer.
- Uanset om en hjemmeside er ny eller gammel, så er det vigtigt at kommunikere budskabet korrekt. Her kommer display annoncer ind i billede, da man således kan target bestemte sider på ens hjemmeside. Det betyder at man får besøgende ind på valgte sider hvor man får sin tilbud/kampagne ud til sin målgruppe.
- Ved hjælp af Display annoncer kan vi drive mere relevant trafik til din hjemmeside, idet forbrugere som trykker på annoncen, ofte finder din tilbud/kampagne relevant og interessant.
- Vi kan også bruge display annoncer til at retarget leads, idet forbrugere som allerede har besøgt din hjemmeside, f.eks. i forbindelse med en artikel eller en anden kampagne.
- Der findes en gammel regel indenfor marketing som hedder ”the rule of seven”. Den går kort sagt ud på at en kunde skal eksponeres for din virksomhed 7x før de er integreret med dit opslag eller annonce.
- Derudover bruger vi også display annoncer samt facebook til at skabe noget “larm” så din målgruppe opdager din virksomhed. Hvorefter vi kan kører flere typer af annoncer efter de relevante leads. Dette er med til at øge kendskabsgraden af din virksomhed.
Vi ved hvor meget det betyder at skabe blikfang i annoncer. Derfor arbejder vi altid med at lave attraktiv og relevant grafik til dine annoncer så de performer bedst mulig afhængig af hvor de bliver vist. F.eks. hvis vi laver en annonce på TV2 så hjælper det ikke at vi bruger farver der går i et med resten af hjemmesiden.
Vi tror på at et gennemsigtigt arbejdsflow skaber de bedste resultater
Som nævnt tidligere anvender vi display annoncer i mange forskellige sammenhæng. Vi har erfaret at det fungerer godt både at køre display annoncer og søgeordsannoncer på samme tid. Da forbrugerne ikke altid trykker på dine annoncer, har vi med display annoncering og søgeordsannoncering muligheden for at opsamle dem alligevel selvom de har søgt efter flere alternativer.
Her er det vigtigt at vi sætter nogle mål for kampagnen inden vi skyder den i gang, dermed deler vi aktivt vores ideer samt tankegang omkring kampagnen, så i også har muligheden for at få et indblik og komme med inputs til hvordan kampagnen skal udformes.