Hvorfor facebook annoncering?
Facebook er en af de mest effektive marketingskanaler du kan benytte. Udover de mange brugere, har Facebook meget stor baggrundsviden. Alle oplysninger som brugerne har opgivet, “liket” eller delt, bliver brugt til at målrette kampagner til den relevante målgruppe. På den måde får både annoncører og brugere positive reaktioner på de viste annoncer.
Der er mange fordele ved at benytte Meta Business (Facebook), nogle af dem er:
- Branding af din virksomhed
- Trafik til ønsket side / handling
- Database over potentielle kunder / øger mulighed for salg
- Synlighed og tilgængelighed
- Tracking af adfærd
Opbygning af en Facebook kampagne
Opbygningen af en Facebook-kampagne er et resultat af en lang række overvejelser inden og under kampagnens forløb. Vi gør brug af kampagnens data og snævre målretning, til at sikre optimal investeringsafkast for virksomheder, der bruger Facebook annoncering i deres markedsføring. Vores mål er at du får en kampagne der er værdiskabende og tilrettelagt dine mål.
Vi har samlet tre faktorer, som er afgørende for at have en succesfuld Facebook kampagne.
Formål
- Større kendskab til dit brand?
- Mere trafik til din hjemmeside?
- Flere Køb / salg / tilmeldinger ?
Målgruppe
Visning
Vil du målrette din annoncering til en specifik målgruppe?
Hvis du har brug for hjælp til din virksomheds digitale strategi eller online synlighed – står vi klar til at være behjælpelige.
Vi har gennem tiden skabt mange positive resultater og indsamlet data. Denne data benytter vi i den daglige drift til optimering af vores annoncer og målgrupper. Alt vores erfaring fra samarbejde med større og mindre virksomheder, deler vi glædeligt ud af.
Du er altid velkommen til at kontakte os!
